lördag 13 mars 2010

Tack

Jag vill ge ett tack till alla som postar kommentarer på bloggen! Jag har blivit delgiven frustration över att jag inte svarar på kommentarerna och jag därför inte verkar läsa dem. Sanningen är att jag går in på min egen blogg nästan varje dag för att se om någon skrivit en liten kommentar, ställt någon fråga eller bara visat att de läser :D Och jag uppskattar det varje gång! Jag ska bli bättre på att svara på frågorna som ibland ställs i kommentarerna men jag har inte alltid era e-postadresser :S

Idag är jag glad eftersom min mage fungerar helt perfekt! Jag har inte varit riktigt schysst i magen på 7 veckor och nu tog jag mig i kragen och gick till läkaren och fick antibiotika. På ett dygn så blev det bra igen!! Idag är tredje antibiotikadagen och det är fortfarande bra.

Bowlade igår, fick 112 poäng första omgången och 122 tror jag andra. Tricket är att inte ta i så mycket tror jag. Var i lag med Camilla och hon spelade riktigt bra, fick över 100 poäng! Sedan blev det karaoke till 2 på natten, nyktert ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar