torsdag 19 november 2009

Sorry för fördröjningen

Ursäkta att Kambodjainlägget har dröjt så! Jag har varit sjuk, har tentaperiod och andra bekymmer. Har haft tre omgångar med feber sedan jag blev sjuk natten efter att jag kom hem från Kambodja. Dessutom har jag haft diarré. Jag trodde såklart att det var förkylningen jag kände av redan dagen innan Kambodja men idag när jag äntligen gick till läkaren så beskrev jag hela sjukdomsbilden och hon frågade direkt om jag varit utomlands nyligen... Haha vad jag skrattade åt mig själv. Så jag fick antibiotika som hjälper mot de flesta av dessa bakterier eller parasiter eller vad det är, hon pratade så fruktansvärt fort.. Tog ett blodprov och två ****prov och hela kalaset kostade $97. Som hittat! Hoppas på att bli frisk nu så jag pallar börjar plugga igen. Hade tenta idag men det gick nog bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar