lördag 20 februari 2010

Chilicrab med Jiaqis svenske professor

Ikväll var vi några som åkte in mot stan för att äta middag med Jiaqi (Singaporianen jag brukar klättra med), hans flickvän Candice och hans svenske professor Martin. Jiaqi har snackat om hans professor och att vi borde äta tillsammans med honom så länge så det var kul att det äntligen blev av! Det är alltid trevligt att gå ut och äta med Jiaqi. Det är avslappnat och bekvämt för han beställer alltid god och ovanlig mat. Idag åt jag groda för första gången, det var asgott! Självklart spillde jag chili på min skjorta, men det går nog bort i tvätten.
Ursäkta det dåliga montaget men Gimp är helt enkelt inte lika bra som Photoshop...

För övrigt knallar allt på som vanligt. Nu har jag bokat dykning på Borneo över vårlovet som är veckan efter nästa. Vi blir ett gäng på fem killar som ska dit. Känns kul med en annorlunda typ av resa och jag ser fram emot att få dyka så mycket! Usch vad mycket jag har att göra inför lovet. Imorgon är det lördag men jag ska nog sitta inne och arbeta så jag kan ta det lugnare i veckan. Och så måste jag städa också för på söndag kommer John hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar