måndag 19 april 2010

Första gången

Idag gick jag till tandläkaren på campus. Jag fick idén av John som gick dit för någon vecka sedan. Det är nämligen snuskigt billigt :) (och dessutom var det säkert två år sedan jag checkade gaddarna sist). Jag hade några hål varav det i visdomstanden var djupast så det lagade han. Resten ska jag laga på onsdag.

Det var min första lagning någonsin så jag visste inte vad jag hade att vänta mig. Han började borra och gno bak i käften på mig och jag kände inte ett smack så jag la mig tillrätta och slöt ögonen och låtsades att jag var hos frisören. Då plötsligt: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLL!!! började det ila och efter det ilade det mer eller mindre hela tiden. Efter lagningen rensade han tandsten och sånt i resten av munnen med hjälp av en massa instrument. När jag tillslut reste mig var det en svettpöl där jag legat :D

Hela kalaset gick på motsvarande 540:-, ganska bra va?

1 kommentar:

  1. Bra Markus!
    Hoppas du fick ett bokmärke när du var så duktig;-)
    /Z

    SvaraRadera