lördag 31 oktober 2009

Shopping i Johur Bahru

Jag och John stack till Johur Bahru idag för att shoppa loss lite. Det är inte speciellt billigt att handla kläder här i Singapore och båda vi hade ett underskott på kläder så det passade oss utmärkt att åka de två timmarna till Malaysiska Johur Bahru.
Ovan ses:
- en tröja (kommer inte användas mkt i S'pore)
- lite t-shirtar
- ett par jeans (de satt som ett smäck och kostade 170kr så jag var bara tvungen att köpa)
- Harry Potter 5 och 6 på engelska
- två tandbortstillbehör som liten present till Camilla
- rena kalsonger!
- tre skjortor och ett bältet som tillsammans kostade 300 kr :)
- 1/3 gitarr (John ville prompt ha en så jag köpte in mig lite)

Det tog som sagt var två timmar att ta sig dit från campus och vi var där i sju timmar så på vägen hem tog vi en taxi när vi gått över gränsen. Nu ska jag bara läsa lite "Vindens skugga" som jag fått av pappa och sen sova. Är helt slut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar