måndag 10 augusti 2009

Äntlligen en lugn dag

Idag har jag bara slappat; fy fan vad skönt! Igår var Singapores 44:e nationaldag så vi var i stan eftermiddag/kväll/natt och det var fruktansvärt mkt folk. Efter att tappat bort varandra och gått fel och haft lågt blodsocker så slutade kvällen mycket lyckat med att vi drack egenköpt öl vid en kajkant och därefter gick vi på pub till sena timmarna.

Nu sitter jag och kikar på var jag ska ha min föreläsning i morgon och hur jag tar mig dit. Det ska nog inte vara nåt problem. Är lite pirrig inför första skoldagen :)

2 kommentarer:

  1. Hej Markus!
    Förstår verkligen vad du menar med att svettas :)
    Här har vi också fint väder, sol och fukt.
    Har varit ute på sjön några dagar och njutit av sol och bad(!) T o m Enya vande sig vid båtlivet.
    I dag ska vi träffa Pernilla och Clara. På vägen dit ska jag besöka Anna på jobbet i Bromma.
    Förstår att affärerna är gigantiska och har ett enormt utbud. Hur är prisnivåerna?
    Hoppas att din rumskompis inte snarkar... Ni sover rätt nära varandra:)

    SvaraRadera
  2. Pool, tennisbanor, shopping.....det låter som rena lyxlivet. :)

    SvaraRadera