söndag 2 augusti 2009

Flygresan och forsta natten

Nu ar vi framme och jag sitter pa vandrarhemmet, snart ska vi ut och gora stan. Flygresan gick bra; forsta flyget var helt ok och det senare och langsta var jatterymligt och frascht sa jag sov som en stock.

Nu nar vi kommit ner sa slar det mig verkligen hur satans varmt och fuktigt det ar! Kanns overkligt att jag ska spendera ett ar i detta klimat men man vanjer sig val. En annan sak som jag redan reflekterat over ar att det ar svart att fa tag pa normal frukost. En liter Yoplait yoghurt kostar 45 kr! Far bli deras variant med nudlar och fiskhuvuden.

3 kommentarer:

  1. Och jag som pustar i fuktvärmen här hemma!Här gått runt Tullingesjön idag och sedan avslutat med räkmacka på cafe kajkanten.

    SvaraRadera
  2. Hej, även här skiner solen, men det är svala nätter, ca 12 grader. Clara är och badar med mormor och morfar, som är här på en blixtvisit. Ha det så gott. Och hälsa Camilla.

    SvaraRadera
  3. Hej igen, nu sitter jag och skriver på en jobbansökan. Fick tips av några nyblivna bekanta här i Matfors. Till helgen bär det av till Stockholm igen. Hem till jobb och Sundbyberg.

    SvaraRadera