onsdag 5 augusti 2009

En dag med Camilla

Igar sa hangde jag och Camilla, bara hon och jag. Pa formiddagen akte vi till Sim Lim Square (ett varuhus for elektronik) dar vi bara "skulle kolla". Det blev dock att vi handlade kameror for 12 000:- hehe.. Hon kopte en systemkamera (Nikon D90) med bra objektiv och jag en kompaktkamera (Lumix TZ7). Vi fick ett bra pris tillsammans men har inte gjort upp exakt vem som har betalat vad. Jag sparade atminstone 700:- pa mitt kop sa jag ar nojd :)

Pa eftermiddagen akte vi till stranden och tog det lugnt och sen hem for att testa kamerorna! I forrigar fixade vi pappersarbetet pa skolan (inklusive lakarundersokning) och imorgon flyttar vi in i vara studentrum. Idag ar alla utom jag och Elin pa skolan och fixar med kurser osv. Vi ska gora nat roligare, vet dock inte riktigt vad an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar