tisdag 1 december 2009

Inte ensam i alla fall

Jag har ju varit sjuk från och till sen tre veckor tillbaka; först en förkylning, sen en magsjuka med antibiotika och nu en till förkylning. Här nere är man inte så knusslig med hur man är i magen för det är sällan man är helt prima. Men i natt när jag vaknade av ihärdiga väderspänningar och i morse när morgontoaletten gick lite väl snabbt så kändes det inte alls kul för jag vill bara bli frisk!!! Snart är det lov och jag vill inte åka på det ena och det andra bara för att immunförsvaret är nere. Men så gjorde John min dag när han precis innan lunch frågade om jag var "OK i magen"! Han är också dålig! Yes! Det var naan-bröden eller kikärtsgrytan igår, inte någon magsjuka som bara jag får. Jag kände mig plötsligt inte ensam längre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar