söndag 6 december 2009

Bali: Surfa

Fasiken vad kul det ar att surfa! Men det ar jobbigt, och ganska laskigt nar man hamnar i en stor vag och inte hann ta nog med luft och inte vill skrapa i botten eller fa bradan i skallen... Har sjukt ont i huden pa magen nu och knana och "növlarna". Jag och Simon testade lite sjalva igar men idag tog vi en lektion vilket battrade pa var stil avsevart! Jag har faktiskt lyckats sta upp manga ganger och lyckats aka en hel vag ett par ganger :)

Mitt intryck av Bali borjade daligt... Forutom att jag var grovt forvirrad pa flygplatsen i Singapore sa betalade jag 240 kr for att tva barare skulle bara min vaska och handbagage 40 meter. Upptackte blasningen lite sent men hade kunnat betala minst lika mkt till om jag inte samlat tankekravt till att inse att jag var dum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar