söndag 20 december 2009

Bali: Slutspurten

Sista veckan pa Bali gick at att surfa mer, festa och framfor allt ta det lugnt. Jag tror jag surfade 5 dagar sammanlagt och sista dagen stog jag faktiskt upp pa nastan alla vagor jag forsokte pa. Nasta gang det blir surfing hoppas jag lara mig svanga ordentligt ;)

Tva av dagarna akte jag och John nagon timme soderut pa moppe for att spana in stranderna dar. Det var skon omvaxling och det ar alltid kul att aka moppe! Dock har jag lart mig att jag hellre missar en timme pa stranden an att behova kora i morker...

Nar John akte hem bodde jag med schweizaren Tomas. Vi at middag varje kvall med Bjorn och Anna (tva maskinare fran LiU jag kanner) och Thomas och Glenn de traffat tidigare pa sin backpack-resa. Det ar otroligt hur manga jag traffat pa denna resa som jag kanner fran NTU i Singapore!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar