söndag 27 december 2009

Bangkok: Kostym klar och thaiboxning

Kostymen blev klar tillslut och jag blev riktigt nojd! Var bakis och/eller trott varje gang jag provade den plus att jag inte kan mkt om kostymer, men for dryga tusenlappen fick jag en sjuhelsikes kostym och skjorta jamfort med svenska priser.

Sista kvallen var jag riktigt slut men vi pallrade oss till en narliggande stadium och sag ett par matcher thaiboxning. Fick se en knock out pa riktigt; ena killen rakade aka ner pa kna och da var inte den andre sen att satta fotryggen i nyllet pa honom. Han gick ner som en sack potatis... Det var minst lika intressant att se alla som fran och med andra ronden i varje match slog vad med varandra. Det vifftades nagot fruktansvart med hander hit och dit och forvanansvart mkt pengar racktes over nar nagon vann en rond.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar